Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně, jak jsem předpovídal v diskuzi pod Tvým blogem o osmém dílu...Daenerys jako vždy patřil grand závěr sezony a Arya také nepřišla zkrátka...co Ty na to? ;)

0 0
možnosti
JE

Jo, byl to moc podařený díl. Jsem dost zvědavá jak se bude vyvíjet vztah sourozenců Lenistrových. Královna to vzala jedním vrzem od podlahy i s jedním nešťastníkem navíc. Tady už tu smrt tak moc neprožívala jako u prvního.

Uvidíme kam se dostane Arya na své misi, ale doufám, že "Chajmeho" (český překlad je mi sympatičtější než anglická verze) nezabije.

A co jsem moc nepochopila je původ Johna Sněha (je to teda jeho syn nebo není???)

Co se týče mně osobně tak nastal v 5. a 6. řadě u mě zvrat, začali mi být sympatičtí bratři Lenistrové (teda trpaslík mi byl sympatickej vždycky), ale teď už mám ráda i jeho bratra. Tak doufám, že neumřou;-)

Jinak pac a pusu zas za rok;-(

0 0
možnosti
LZ

Vypadá to, že John Snow je synovcem Eddarda Starka a syn Lyanny Stark. Podle rozhovoru lze soudit, že není synem Roberta Baratheona, ale pravděpodobně Rhaegara Targaryena.

2 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz