Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DZ

Daenerys hoří město, pochybuji, že tam nebude. Jinak souhlas, super díl R^

0 0
možnosti
Foto

Jen mě děsí, aby se to nevyvíjelo jako Ztraceni (Lost).... na to se fakt postupem času nedalo koukat. Ale HoT u mě zatím dobrý, jen se mi zdá, že ubývá typických hlášek

0 0
možnosti
Foto

Zdrojem bezva hlášek byl vždy hlavně Tyrion...a ten dostává méně prostoru, i když ta scéna s pitím a vtipama byla luxusní :)

0 0
možnosti
JE

Aryu už asi opravdu neuvidíme, ale Denearys tam určitě v příštím díle ještě vystupovat bude. Možná to příště bude o bitvě s draky a ještě nějakým shromažďováním armády a v posledním díle to bude bitva i Zimohrad a nejspíše už se tam objeví i bílí chodci, si myslím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím naopak, že není sebemenší důvod, abychom v letošní sezoně neviděli jak Aryu, tak Daenerys :) Hlavně Daenerys vždy patřil závěr sezony mám pocit a navíc se tu do děje vrací v době, kdy je její "vláda" pod přímou palbou a pochybuji, že to zůstane úplně nedořešené :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz