Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No myslím, že mladá královna se určitě zlomit nedala, na to je moc silná a chytrá, spíš to s vrabčákama dopadne hodně zle.

Jestli Stárkové vyhrají to nevím, ale po tolika útrapách by si to asi zasloužili:o)

A jestli Dračí matka příjme sourozence, to se moc neodvažuju typovat, ale nejspíš jo, když potřebuje ty lodě.

Jsem ráda, že se vrátil mrtvý muž:o) a dokázala bych si je s Aryou znovu představit dohromady. Dost mě zklamalo, že v chrámu "obličejů" dělají to co dělají, vlastně mi to ani do minulýho dílu vůbec nedošlo.

0 0
možnosti

Myslím si, že královnu si nepodmanili, že má za ušima a jen to na ně hraje.

Na finále se těším a ještě více na knížku, jestli tedy někdy bude. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz