Doprava

Jiri Borovy

Nové trasy Metra A - Petřiny

Předposlední stanice metra A na západě Prahy v pohybu.

11.4.2015 v 21:15 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 264 | Diskuse

Jiri Borovy

Nové trasy Metra A - Nemocnice Motol

Poslední video. Příjezd do stanice Nemocnice Motol.

11.4.2015 v 20:15 | Karma článku: 5.98 | Přečteno: 567 | Diskuse

Jiri Borovy

Nové trasy Metra A - Nádraží Veleslavín

Nejen, že jsem nafotil stanice Metra, ale i natočil videa. Tak se v klidu podívejte na stanice metra A v pohybu. Tentokrát z Nádraží Veleslavín

10.4.2015 v 21:11 | Karma článku: 3.66 | Přečteno: 231 | Diskuse

Jiri Borovy

Nové trasy Metra A - Bořislavka

Nejen, že jsem nafotil stanice Metra, ale i natočil videa. Tak se v klidu podívejte na stanice metra A v pohybu.

10.4.2015 v 20:10 | Karma článku: 5.31 | Přečteno: 174 | Diskuse

Jiri Borovy

Nové trasy Metra A

Drazí fanoušci dopravních staveb i já jsem se stavil na nové trase metra. Samozřejmě ve všech stanicích a udělal nějaké fotografie. Tak si přečtěte malý sumář, co vás tam čeká a můj soukromý názor na celou stavbu.

10.4.2015 v 8:54 | Karma článku: 9.46 | Přečteno: 600 | Diskuse

Jiri Borovy

Tunel Blanka se změní v multifunkční centrum!

Dlouhé spory týkající se výměny kabelů v tunelu Blanka se blíží ke konci, protože pražský magistrát pochopil, že tunel Blanka nebude nikdy dostavěn tak, aby bezpečně sloužil pro plánovanou dopravu a výměna kabelů se tak jeví jako nadbytečná. Vedení města Prahy totiž plánuje vytvořit novou komisi, která by měla posoudit využití tunelového komplexu Blanka vzhledem k současným potřebám obyvatel a finančním možnostem města. Tato komise by měla posoudit všechny možné návrhy a vybrat z nich ten, který umožní využít podzemní stavbu komplexně s minimálními náklady na údržbu a současně originálně. Tato jedinečná stavba se jistě stane v následujících letech lákadlem incomingové turistiky nejen pro obdivovatele originálních staveb a nevšedních zážitků. Proto bude při projednávání projektů dán mimořádně prostor celoměstské diskuzi dalšího využití této stavby včetně závěrečného referenda.

1.4.2015 v 9:19 | Karma článku: 9.95 | Přečteno: 476 | Diskuse

Jiri Borovy

Tak jsem se projel po Trojském mostě

Tak jsem se dostal na Trojský most v autě. Myslím, že se utopilo hodně peněz. A co nás bude čekat dál po otevření Blanky?

9.10.2014 v 10:52 | Karma článku: 6.03 | Přečteno: 614 | Diskuse

Jiri Borovy

Historické záběry z Tunelu Blanka

Tunel Blanka je skoro už pražskou raritou. Všichni o něm mluví, ale prozatím nikdo jej v provozu (s auty) neviděl. Původně měl být otevřen už před mnoha lety. Až koncem tohoto roku se dokončí veškeré práce a otevře se. Samozřejmě Vám určitě přinesu nejnovější fotky a záběry z pražského "tunelového" komplexu, ale prozatím se podívejte na historické video z roku 2010.

1.10.2014 v 8:56 | Karma článku: 5.98 | Přečteno: 328 | Diskuse

Jiri Borovy

Video ze zatěžkávací zkoušky Trojského mostu

Zpracoval jsem video ze zatěžkávací zkoušky. Tak se v klidu můžete podívat. Video bylo natočeno 20.8.2014.

26.8.2014 v 11:37 | Karma článku: 4.99 | Přečteno: 499 | Diskuse

Jiri Borovy

Moje video z D3

Zase jsem minulý týden jel po dálnici D3, do Českých Budějovic. Natočil jsem 2 krátká videa, kde je vidět, jak projektanti navrhovali mosty.

11.7.2014 v 9:05 | Karma článku: 5.35 | Přečteno: 423 | Diskuse

Jiri Borovy

27. června se otevřela rekonstruovaná stanice Národní třída

Minulý pátek se otevřela po rekonstrukci stanice metra B Národní třída. Po dlouhých dvou letech proběhlo v pátek 27. června slavnostní otevření. Kompletní rekonstrukce stála skoro půl miliardy korun a zrekonstruoval se nejen prostor metra. Byly postaveny nové eskalátory a do tubusu eskalátorů byly vestavěny LCD reklamní obrazovky.

2.7.2014 v 14:12 | Karma článku: 6.64 | Přečteno: 903 | Diskuse

Jiri Borovy

D11 je už průjezdná

Občas cestuji z Prahy směr Kolín a už lze bez omezení dálnici projet. Uzavírka a zúžení dálnice už skončilo, a tak lze bez problémů dojet, kam chceme. Mám pro Vás dvě videa z 25.6.2014 a 27.6.2014, kde si můžete porovnat dobu cesty mezi Prahou a odbočkou na Pečky.

30.6.2014 v 8:41 | Karma článku: 4.00 | Přečteno: 249 | Diskuse

Jiri Borovy

Řekové – Starý referát z roku 2005

Našel jsem starý referát, tak si v klidu můžete přečíst, co jsem psal před dlouhými devíti lety.

4.1.2014 v 16:21 | Karma článku: 9.33 | Přečteno: 948 | Diskuse

Jiri Borovy

IzDoprava - 10 let dopravní historie

Představujeme Vám projekt dopravního magazínu IZDoprava, který slaví už více než 10 let.

31.7.2013 v 12:07 | Karma článku: 3.61 | Přečteno: 172 | Diskuse

Jiri Borovy

Historie se opakuje. Část 2 - aktuální fotky z Prahy

V návaznosti na článek Historie se opakuje, píšu nové informace o pražských záplavách.

3.6.2013 v 19:55 | Karma článku: 5.73 | Přečteno: 807 | Diskuse

Jiri Borovy

Historie se opakuje

Tak sedím o počítače a sleduji výsledky malého deště. Moje přítelkyně už spí, protože ji čeká ráno práce. Mne práce u mých rodičů.

2.6.2013 v 22:02 | Karma článku: 14.49 | Přečteno: 6011 | Diskuse

Jiri Borovy

Mé zkušenosti s Pražskou dopravou - 2.

Aneb, zajímavé věci, co jeden Pražák potká na cestě na silnicích v Praze - o sněhu a výmolech nemluvím.:-)

28.2.2013 v 9:23 | Karma článku: 6.39 | Přečteno: 608 | Diskuse

Jiri Borovy

Mé zkušenosti z Pražskou dopravou - 1.

Každý den jezdím z Prahy, do Prahy, po Praze se svým autem. Setkávám se z každodenním rituálem nastartatovat, odjet ráno do práce. Během dne si něco zařídit, zajet odjet. A čas od času se něco stane. Mám první zážitky, které stojí k uveřejnění.

9.2.2013 v 12:24 | Karma článku: 7.16 | Přečteno: 567 | Diskuse
Počet článků 245 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 480

Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz