Návody

Jiri Borovy

GTA 5 - hledání toxického odpadu

Tak ještě hrají GTA 5. Tentokrát jsem se vrhl na vedlejší úlohy. Podívejte se na cestu za toxickým (radioaktivním) odpadem v ponorce.

12.2.2016 v 12:13 | Karma článku: 6.12 | Přečteno: 188 | Diskuse

Jiri Borovy

Lego Marvels Avengers

Tak jsme začali hrát nové Lego. Po Star Wars, Hobitovi, Pánovi Prstenů.. máme na našem Xbox One nově i LEGO Marvels Avengers, které rekapituluje filmy od Marvelu. Avengers, Captain America Iron Man a další. Tady máte první videa.

1.2.2016 v 21:16 | Karma článku: 4.19 | Přečteno: 99 | Diskuse

Jiri Borovy

Jak jsem odešel z Win XP

Tak jsem se o víkendu rozhodl. Nebudu už podporovat na svém pomalém notebooku Acer Windows XP. Je škoda shánět Windows 7. Co takhle si tam dát něco zdarma? Hledal jsem ... hledal a našel linuxový systém Ubuntu. Rád Vám popíšu svoji cestu k funkčnímu systému.

18.4.2014 v 16:35 | Karma článku: 16.67 | Přečteno: 2048 | Diskuse

Jiri Borovy

Jak si vybrat kameru do auta

V době, kdy se neustále zvyšuje počet aut a havárií, bezpečnosti není nikdy dost. Když dojde k dopravní nehodě, potřebujete poté uplatnit nejen povinné, ale i havarijní pojištění, máte možnost využít záznam o okolnosti pojistné události, a to díky pořízenému záznamu z kamery ve Vašem autě.

17.4.2013 v 20:05 | Karma článku: 16.46 | Přečteno: 2288 | Diskuse
Počet článků 245 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 480

Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz