Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vagónem v Compiegne začala hned další tragedie, ale pozdě bycha honit.

0 0
možnosti
PD

P40e36t83r 66D29r45a74p42a51l

1. 11. 2022 11:20

já si říkal, že je mi ta ulice ze začátku filmu nějaká povědoná jako z Prahy. Jinak film jsem odsledoval s rozpaky. ano, vizuální stránka zvítězila nad obsahem, zcela vypadla pasáž knihy z výcviku a naopak přibyla jednání generality. scéna s upálením vzdávajícího se vojáka mi přišla zbytečná a zbytečně naturalistická

0 0
možnosti
Foto

Díky za vaši recenzi. Díky vám se na to kouknu i když jsem to původně neměl v úmyslu vzhledem k tomu, že knihu znám a války mám plné zuby. Zejména té na východní frontě. Píšete, že se to natáčelo i u nás v Česku, a to je důvod, proč se na to někdy podívám. Dnes ale dostane přednost Plzeň s Barcelónou ;-)

1 0
možnosti
PD

P27e76t33r 67D45r70a95p16a18l

1. 11. 2022 11:20

to bude taky masakr

1 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz