Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Půjdu s davem a dávám... 85 je málo, 90 moc... ;-D

Prostě líbilo. Po těch trágách od DC, na kterých jsem si poslední dobou pobrečela, byla tohle vyloženě úleva. Hodně pomohlo, že se mi podařilo vyhnout všem spoilerům a ukázkám, takže jsem skutečně nevěděla, co se bude dít a kdo je kdo. Připadal mi i pečlivěji udělaný, nebo alespoň různé technické lapsy lépe zakryté. A tragédie na pozadí ano, je děsivá, ale ta se těmi vtípky neumenší.

Safra, vážně líbilo :-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz