Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a90k76u59b 24R50o52t16h

4. 10. 2017 12:47

"to byla Data"

BylA? Opravdu? A mimochodem, nebyl to spíš Worf?:-/

0 0
možnosti

Už mám zkouknuto. Ano, nová série Star Treku se mi líbí, je znát technický pokrok.R^ Jen ti Klingoni... Masky úžasné, ale kde mají vlasy? kde mají vousy?8-o Já vím, že všechny dřívější série se odehrávají v budoucnosti této série, ale nemá cenu doufat, že by se nějakou genetickou, či jakou mutací stalo, že jim ty vlasy dorostou. Divný.

Hlavní hrdinku jsem si prozatím nijak moc neoblíbila, třeba mě ještě zaujme víc, Těším se na Isaacse.

Jen si, prosím, opravte chybku v článku, Dat byl android, a nebyl ženského rodu.

0 0
možnosti

J20a67n 54U14l45r28i69c19h

4. 10. 2017 12:22

Za me zatim zklamani, vsechno je takove rozvlekle. Uvidime, dam tomu jeste par dilu, ale moc nadeji ze se to zlepsi tomu nedavam. Hlavne ze se hlavni zenska postava jmenuje Michael. Premisa, ze se Vulcanec logikou dopracuje ke vzpoure, byla na me hned na zacatku trochu moc.

0 0
možnosti

Hm, tak já se budu dívat do konce, určitě to beru jako svoji povinnost.;-D S postavou Michael mám také problém.

0 0
možnosti

Je to tragédie. Lepší to nebude. Je to akční, temný Star Trek. Připomíná mi to Star Gate Universe, která byla také odklonem od původního stylu SGC a Atlantis. Pro ty co chtějí moderní duchovní pokračování Star Treku je tu seriál The Orville, který je paradoxně mnohem více Star Trekový.

1 0
možnosti

J75a27n 69U68l50r81i96c47h

4. 10. 2017 12:23

The Orville je parodie na Startrek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz