Diskuse

Doom

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hrál jsem asi zatím hodinku - kampaň. Je to celkem ok hra. Jsou ale věci, které mě docela vadí. 1. Auto-save a checkpointy nešvar moderních her. Proč je to špatně: vybijete hromadu monster a pak zemřete přimáčknuti pohyblivou částí, kterou snadno přehlédnete a dáte si celou část znova. 2. Přehnaný důraz na souboj na blízko. To dosti kazí celou hru pro mě, protože raději střílím a o tom vždycky tyhle hry byly, než abych bojoval na blízko. Ono to sice vypadá efektně, ale mnohem snáze zemřete. Hra nutí jít do soubojů na blízko tím, že když hráč zabije monstrum finisherem tak z něho vypadne život, jinak ne. Často je to jediný způsob jak se zachránit před smrtí. Potíž je v tom, že to vypadá hezky teoreticky, ale prakticky často úplně zbytečně zemřete, protože stojíte proti houfu monster vedle sebe. Takže dáte kombo, ale ty ostatní se na hráče okamžitě vrhnou. Jinak se musí spoléhat na poměrně vzácné lékárničky. Druhým důvodem je pak nedostatek nábojů co hráč pobere do zásoby. Základní limit 20 nábojů do brokovnice je dosti šibeniční. Motorová pila pak slouží zase spíše jako nástroj pro získání nábojů než cokoliv jiného. Preferoval bych kdyby melee a motorová pila byly spíše třešničkou na dortu, která by se použila podle situace, než nezbytností, když je potřeba získat nějaké věci.

0 0
možnosti

Já ještě nevím. Prvních deset minut je celkem zábavných :-) Ale já mám své zdroje, kde hru kupovat. Stála mě jenom něco víc než 800 Kč.

0 0
možnosti

Tak si pockam na další blog. Ale mohl byste poradit chudé,leč obětavé matce kde koupit levněji,ne?;-).Kluk Doom hrál a má i knížky,tak by mě prostě zajímalo zda i ta 4 stoji za koupení. Díky a přeji hezký den a úspěšné hraní.

0 0
možnosti

A stojí to za to? Chtěla bych to vědět,jestli ho mám koupit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz