Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi před dvěma týdny jsem se konečně dokopal tomu, že jsem si stáhnul padesát dílů předchozích pěti sezon ... a čas od času po večerech dám se ženou dva až tři díly...tedy aktuálně asi dnes večer začneme třetí sezonu :)

0 0
možnosti
DV

D51a62v33i36d 37V70l54k

3. 5. 2016 11:48

Líbí se mi , že napíšete blog o seroši,který máte rád: Ale měl jste počkat aspoň do pátku chlape, někteří to ještě neviděli;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz