Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechci desítky! Na pracovním (soukromém) stroji mám sedmičky a na noťasu který tahám na cesty nebo do práce, stařičké XP a doufám, že mi vydrží až do smrti. 8-o

0 0
možnosti
JM

Také jsem to zkusil. Upgrade proběhl na poprvé, ale...

Celá instalace trvala 1.5 hodiny

Od začátku jsem trnul hrůzou, že instalace zlikviduje dualboot (normálně používám linux, windows jen kvůli jednomu diagnostickému programu), nikde se neobjevila možnost určit si, kam chci 10 nainstalovat.

Otravné hlášky typu "Uděláme za Vás", "Zjišťujeme pro Vás"...

Nefunkční některé aplikace od Lenova. To je sice u Lenova běžné, jenže zbytky těch aplikací po odinstalaci si musí člověk sám najít a brutálně smazat, jinak neustále otravují vyskakovací hlášky.

Boot trvá cca 2x tak dlouho, než u Debianu.

Po nabootování ještě několik minut všechno pomalé, zřejmě než windows stačí nabonzovat vše, co po něm chtějí...

Takže i když W10 nevypadá nejhůř, zůstává na druhém místě.;-)

0 0
možnosti
PM

Jedna věc je názor na W10 a přechod na ně, druhá věc je vhodnost používaného HW, který nemusí být pro W10 nejvhodnější. Na to stačí nedostupnost některého základního ovladače a instalace logicky zkolabuje. Takže není zdaleka každá nepovedená instalace chybou W10. A to nemluvím o snahách o update nelegálních W7 a W8.1.

A ještě připomínka k termínům: Výměna HDD za SSD není update, ale upgrade, což je podstatný rozdíl.

A nakonec si rejpnu: Počítače fugovali..... Fuj.

0 0
možnosti
JB

Chybka iiii opravena :-) No ten manželčin PC je značkový "HAL" od Mironetu. ;-D To bych se spiše divil, kdyby nefungovala update z tím notebookem Atom..

0 0
možnosti
LK

Uz jsem cetl nekolik nazoru, na prechod na W10 a vidim to uplne stejne, jako autor blogu. Pockam s W10 co nejdele to pujde.

2 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz