Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ad 2) ale jistěže to jde, jen ne Windowsovským nástrojem.

0 0
možnosti

Jojo jde to.. Ale ten instalovaný linux byl můj první, jediné z čeho jsem mohl vypálit instalačku byly windows.

0 0
možnosti

Pěkné.  Jen nechápu, Odkud autor vzal , že Atom je 32 bitový procesor. Atom, možná snad kromě úplně těch prvních ,  je 64 bitový procesor a tak je podstatně vhodnější na něho nainstalovat 64 bitový operační systém.

0 0
možnosti

Jsem si přečetl na instalaci Ubuntu, že 64bit není pro Atom... Tak jsem to prostě pochopil.. Stejně to moc nevyužije, můj notebook má i po update pouze 2GB paměti.

0 0
možnosti
Foto

Pro linux je asi lepší Midnight Commander, existuje i pro grafické prostředí. Používám jak XP, tak Win 7 a Open SuSE Linux, na Raspberry pi zase Raspbian (modifikace Debianu). Ubunti jsem zkoušel a je asi jen pro běžnou práci - brouzdání, poštu a psaní textů. A samozřejmě audio a video (s VLC).

Pro linuxové distribuce bohužel neexistuje spousta užitečného softu, takže nějaká wokna budou ještě dlouho potřeba.

Slušné distribuce jdou instalovat také ze sítě, na jednom PC s  win  máte instalační DVD / CD s povoleným sdílením a na druhém zvolíte síťovou instalaci - mám odzkoušeno u SuSe Linuxu, musí se jen natvrdo nastavit IP adresa.

0 0
možnosti

Jojo. libi se mi mininstalacky techto systemu. Ale chce to internet...:-) aktuálně to co nemám za software, tak si asi budu programovat..  Aktuálně dodělávám prohlížečku fotek.. a další kusem softwaru bude asi automatické ovládání myši, na zautomatizování stále opakovajícího klikání

0 0
možnosti

Ubuntu jsem v průběhu let zkoušel několikrát, ale pokaždé jsem se vrátil k WIN. Nechce se mi totiž neustále pátrat na Ubuntu poradních forech, jak co vyrěšit a zprovoznit, když ve WIN je stejná záležitost otázkou několika kliknutí myší. Někoho to určitě baví,  ale já to nejsem. Sorry Ubuntu.

3 1
možnosti

No jo. Linux není na klikání myší :-(

0 0
možnosti

Jo, a našel jsem i Lazarus!!!!!!:-) Super.. už si můžu dělat i svý programy.Win 64/32 - Linux.....

1 0
možnosti

...Ubuntu?...To zní jako něco z Afriky:-)) Jinak vůbec nevím, o čem je řeč(ty výrazy) Jinak mě stačí něco na internet a maily a přítelkyně občas blbne s Rajčetem(ta je dál...:-)). Takže můžeme zůstat u XP?

0 0
možnosti

To je jedna z verzí Linuxu. Můj kamarád má na svém počítači jak okna tak linux, linux proto, že je fanouškem a okna proto, že v linuxu by mu nechodily některé programy.

1 0
možnosti

To gratuluju ke spokojenosti, ale nějak mi uniká, proč měla vůbec změna v tomto případě smysl.

0 0
možnosti

Total commander? Imho vyhozeny prachy.....

0 0
možnosti
Foto

I14v75o 63C56i25l10i23c24h

18. 4. 2014 16:56

Hlavně nechápu proč, když Gnome Commander je prakticky totéž.

0 0
možnosti
Foto

I85v76o 51C68i97l44i60c53h

18. 4. 2014 16:54

Nejmladší, šestileté dceři jsem dal před časem starý netbook (tzn. taky s Atomem) na kterém byla neskutečně pomalá XP. Ač jsem sám spíše Debianový (na servery), zkusil jsem jí tam dát Ubuntu jako Vy, ale o mnoho rychlejší to nebylo. Tak jsem tam dal přímo Debian (z kterého Ubuntu ostatně vychází) a dcerka je od té doby s netbookem velice spokojená.

0 0
možnosti

Já jsem to prostě zkusil a hledal s čím XP nahradit. Ubuntu jsou prý v linuxu nerozšířenější. Taký tam mam DOSBox na Dooma a Prince :-)

0 0
možnosti

To můžete udělat , když máte počítač jen pro Vámi jmenované činnosti. Ale například pro svojí práci používám program BuildPower, nejnovější verze S a to bych v Linuxu nerozchodil a i kdyby, tak výstupy jsou v xls a to by znamenalo strašně moc zásahů. Takže pro mne Win7 je optimální

0 0
možnosti
Foto

I48v30o 92C81i61l63i52c17h

18. 4. 2014 16:55

Ano, na práci mám také sedmičky. Ale ty by autor na tom stroji asi ani nerozdýchal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz