Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jen drobnou připomínku. Shodou okolností se toho sobotního plesu (11.1.) v Lucerně zúčastnil i můj syn. V pohodě svůj vůz zaparkoval na Václaváku, neboť parkovací zóna platí jen do 18 hodin, večer a přes noc zde můžete parkovat zdarma.

0 0
možnosti

Jó maturitní plesy není to, co bývalo před léty. Je pravdou, že Lucerna byla, je a asi bude maturitoplesovou vlajkovou lodí. I já zde měl svůj maturiťák. No, ale na omluvu stavitelů Lucerny bych chtěl říci, že v době jeho budování asi jiná technologie než železobeton do písku asi nebyla a navíc v tu dobu se nikomu o mobilu ani nezdálo. Taky parkování je daní za lokalitu uprostřed P1.  Ale až do druhé poloviny70 let byla od Lucerny dobrá MHD na všechny konce Prahy, včetně stanoviště taxíků. No malý počet WC, to zřejmě asi v době stavby Lucerny bylo běžné. V "tugenhadtce" se taky sociálními zařízeními taky výrazně šetřilo.    Problém s občerstvení byl zde už za socíku. Snad nikde v Praze tak hnusné a drahé občerstvení nebylo. Vidím, že tato  tradice se stále drží. Jinak  autore dík za článek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 480x
Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz