Jiri Borovy

Tak asi nic nevyhraji od Alzy (NHL 17 - box)

21. 09. 2016 10:36:06
Tak jsem se zúčastnil soutěže o NHL 17, jak asi víte, už ho doma mám, ale krabicová hra by se mi hodila. Třeba do soutěže atd ..:-) Jedním ze soutěžních akcí byla akce na facebooku Alzy.

Jednoduchá pravidla.

  1. Tipněte výsledek zápasu CZ:Tým Evropy.
  2. Tipněte prvního střílejícího hráče.

Já si tipnul CZ:EU 2:3 s videem. Prvním střelcem je Hossa – v 13:33

video //www.youtube.com/embed/1vcVjjlSHV4

Jak asi víte, všichni fanoušci hokeje sledovali zápas, kdy první gól dál Chara.

video //www.youtube.com/embed/RqUZ-6iHDZk

Tak výsledek Alzy soutěže.

  1. Správný výsledek zápasu je CZ:EU 2:3 – splněno!
  2. První gól dle Alzy – Hossa!
  3. Výherní tip- CZ:Evropa 2:3 Hossa v 16:58!

Tak jsem nevyhrál :-(

A teď screeny z diskuse..

Pro Alzu, nic s ní nevyhrajete, ani nesoutěžte. Nemá to cenu, pravidla si ráda změní, aby výherce byl, jaký sama chce!

Autor: Jiri Borovy | karma: 13.96 | přečteno: 469 ×
Poslední články autora