Jiri Borovy

Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz

Jiri Borovy

Už se blíží volby. Jenom pět dní do supervolebního víkendu.

Tak se těším na volby. Jako člen volební komise se opravdu těším na to, až zas budeme sedět ve volební místnosti v naší oblíbené hospodě. Místo párků, hermelínu a piva budeme sbírat volební lístky do volební urny.

6.10.2014 v 9:43 | Karma: 6,12 | Přečteno: 250x | Diskuse| Společnost

Jiri Borovy

NHL 15 - nové kousky se pro moji konzoli nenaučila

Všichni teď recenzují NHL 15 pro Xbox One. Já si dám práci a zkusím zrecenzovat NHL 15 pro starší konzoli Xbox-360. Nemám totiž tolik peněz, abych si novou konzoli koupil. Mám jiné útraty a pro nový hokej si konzoli kupovat nebudu. Je sice možné, že čase už konzole bude zastaralá, ale prozatím ne. Všechno, co mám rád, tak vyjde pro moji konzoli. Pokud ne, tak tak si počkám, až to vyjde na počítačích.

25.9.2014 v 11:13 | Karma: 5,28 | Přečteno: 245x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Pro K. Schwarzenberg

Proč chci volit Karla? No řeknu to rovnou, Franc, kterého jsem volil v první kole nepostoupil, a tak si volím osobu, kterou si myslím, že bude prezentovat Česko více než jeho konkurent.

20.1.2013 v 15:33 | Karma: 17,41 | Přečteno: 640x | Diskuse| Společnost