Jiri Borovy

Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz

Jiri Borovy

Doom – 95 %

Tak čím tak začít recenzi? Má to vůbec cenu si koupit Dooma? Ve verzi 2016? To je otázka. Doomovi je teď 23 let.

21.5.2016 v 10:30 | Karma: 11,64 | Přečteno: 342x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Doom – na porvrch Marsu

Tak jsem zase pokročil. Ze základny jsem se dostal na povrch Marsu. Čekali na mně zase noví démoni, čím dál těžší. Včera večer jsem odehrál i několik zápasů v multiplayeru, a tak večer se budete moci podívat i na záznamy.

20.5.2016 v 9:14 | Karma: 12,04 | Přečteno: 364x | Diskuse| Videoblogy

Jiri Borovy

Doom - další dvě hodiny hraní

Tak už mám odehráno tak tři hodiny. Postoupil jsem o další levely, vylepšil jsem si zbroj, ale mám jednu věc k vytknutí. Už mi dva krát hra spadla přímo do Windows bez žádné hlášky, nepředvídatelně.

16.5.2016 v 8:02 | Karma: 9,73 | Přečteno: 185x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Doom – druhá hodina a půl

Tak dneska odpoledne jsem odehrál pár levelů. Občas jsem byl i zabit, ale přesto jsem postoupil o kus dále. Už mám motorovou pilu a samopal.

14.5.2016 v 9:00 | Karma: 13,22 | Přečteno: 279x | Diskuse| Videoblogy

Jiri Borovy

Doom

Tak už dneska peklo začalo. Je pátek 13. května a Doom, už 4. díl vyšel. Mám pro Vás prvních 10 minut z hraní. Letmé a rychlé seznámení s hrou. Během dneška odpoledne budu znova hrát, a tak nezůstane jenom u prvních deseti minut.

13.5.2016 v 8:10 | Karma: 10,85 | Přečteno: 393x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Semifinále hokejové extraligy

Souběžně s reálným hokejem hraji sezónu v NHL 16. Už jsem se dostal do finále. Podívejte se na to, jak jsem hrál v semifinále. Přiznám se, dalo mi to hodně zabrat, abych v sedmém zápase vyhrál.

12.4.2016 v 15:18 | Karma: 9,80 | Přečteno: 276x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal

Konečně! Po měsíci hraní jsem se dostal až na konec.Zabil jsem hlavního záporáka.Trvalo to hodiny, než se k němu dostal. Další půlhodinu,než jsem ho vlastně zabil.Nakonec jsem přežil.Podívejte se na poslední hodiny Far Cry Primal.

5.4.2016 v 11:34 | Karma: 7,42 | Přečteno: 200x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal (PC) - recenze

Co očekáváme ve Far Cry v době ledové? V průběhu několika let, co vyšla Far Cry 1, Far Cry 2, Far Cry 3 a samozřejmě Far Cry 4 se všemi DLC, se tvůrci neustále vylepšovali.

10.3.2016 v 9:05 | Karma: 6,85 | Přečteno: 196x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal - s medvědem to jde lépe

Tak další dvě hodiny mně o víkendu čekaly. Odehrál jsem toho hodně a vylepšoval postavu. A to nejdůležitější. Adoptoval jsem medvěda, tak mám v prehistorické době čím dál lepší ochranku.

7.3.2016 v 8:00 | Karma: 4,09 | Přečteno: 135x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal – další hodina půl hraní

Tak jsem včera večer odehrál další hodinu a půl. Postupně objevoval prales. Učil se nové věci, abych mohl přežít déle v historické době.

5.3.2016 v 7:41 | Karma: 5,43 | Přečteno: 137x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal – první zábor rybářské vesnice

Tak pokračuji v objevování světa. Ochočil jsem si další divoké zvíře, zabil prvního medvěda a zachránil dalšího ztraceného vesničana.

4.3.2016 v 8:46 | Karma: 6,80 | Přečteno: 228x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal – pokračující postup hrou

Tak jsem pokročil v příběhu a odehrál další dvě hodiny. Vylepšil jsem pár vesnic, zachránil jedno ztraceného vesničana a samozřejmě jsem adoptoval vlka, který mi od teď dělá vlastní silnou ochranku.

3.3.2016 v 9:14 | Karma: 6,20 | Přečteno: 198x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal – druhá hodina hraní

Tak jsem včera znovu hrál. Podívejte se na moje přežití v pralese, moji věrnou sovu a samozřejmě na to, že hra vůbec není lehká, člověk si musí stále shánět dřevo, maso, břidlici a další věci, aby vůbec mohl přežít.

2.3.2016 v 8:30 | Karma: 6,64 | Přečteno: 142x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Far Cry Primal

Tak začínám na svém PC hrát Far Cry Primal. Podívejte se na první půlhodinu hraní. První 2 videa z průchodu hrou. Budu postupně přidávat další a další, a tak si budou moci fanoušci prohlídnout,jak já osobně v době ledové přežiji.

1.3.2016 v 8:51 | Karma: 8,54 | Přečteno: 206x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Tom Clancy's The Division

Tak na víkend vyšla ke zkoušení nová hra - Tom Clancy's The Division - Beta.Vývojáři si chtějí otestoval reakce uživatelů, jak se bude hrát, jaká bude kvalita grafiky atd..Přináším pro fanoušky videa k porovnání z Xbox One a z PC.

21.2.2016 v 13:36 | Karma: 10,05 | Přečteno: 237x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

American Truck Simulator - recenze

Tak zas česká firma udělala další simulátor. Po velmi úspěšném Euro Truck Simulatoru 2, který je plný nadšení a vyrábí se k němu neustále nové a nové přídavné balíčky, přišla verze s americkými silnicemi.

18.2.2016 v 11:15 | Karma: 7,73 | Přečteno: 296x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

American Truck Simulator

Tak už od konce minulého týdne vlastním český simulátor American Truck Simulator. Podívejte se na mých prvních deset cest po americkém kontinentu. Během několika dnů připravím recenzi, ale videa jsou první vlašťovkou z hraní.

15.2.2016 v 9:48 | Karma: 7,29 | Přečteno: 253x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Grand Theft Auto V - hledání kousků roztříštěné ponorky

Jsou Vánoční svátky. Tak jsem se vrátil zpět do hraní her. V GTA je mnoho vedlejších úkolů, které pomáhají hlavním hrdinům mít víc peněz. Jedním z těchto úkolů je hledání kousků roztříštěné ponorky.

30.12.2015 v 11:52 | Karma: 6,32 | Přečteno: 311x | Diskuse| Ostatní

Jiri Borovy

Fallout 4

Tak zas vyšla úspěšná hra. Není to pokračování GTA, ale je to postapokalyptický svět ve světě Fallout. První Fallout vyšel v roce 1997. Poslední díl vyšel tento listopad.

15.11.2015 v 14:16 | Karma: 6,12 | Přečteno: 257x | Diskuse| Média

Jiri Borovy

Fifa 16 - první zápasy

Tak začínám hrát Fifu 16. Pro moji novou konzoli X1 postupně objevuji krásy fotbalu a zápasy proti živým protivníkům. Není to lehké, stále prohrávám, ale snad se to do konce příštího roku naučím.

1.10.2015 v 7:26 | Karma: 3,99 | Přečteno: 116x | Diskuse| Miniblogy